Egy könnyen elsajátítható gyakorlat, az egészségünk megőrzése érdekében. Erősíti és növeli az aurát. Növeli a tudatosságot és az életerő áramlását.

Bármikor végezhető a gyakorlat, de célszerű közben a Nap felé fordulni, vagy a déli égtájnak. Hét testhelyzetből álló gyakorlat, amely 12 részből álló ciklust alkot. A testhelyzetek meghatározott sorrendben követik egymást.

 

 

 

A gyakorlat sorrendje:

  • Egyenesen állunk, tegyük össze kezünket a mellkasunk elött (szívcsakra). Közben kilégzés!

  • Emeljük kezünket fejünk fölé, csípőnket előre tolva dőljünk hátra. Közben belégzés!

  • Csípőből egyenes háttal dőljünk előre, kezek a talajon érjenek le. Közben kilégzés!

  • Jobb lábunkat tegyük hátra, térdünket tegyük le a földre, felfelé nézünk állunkat felemelve. Közben belégzés!

  • Bal lábunkat is tegyük hátra, fej egyenes, földre néz. Közben levegőt bent tartjuk!

  • A csípő kivételével lemegyünk a padlóra. Először térd majd mellkas végül homlok. A lábújjak visszahajtva maradnak. Levegőt bent tartjuk!

  • Leengedjük a csípőnket és nyújtott lábújjakkal emeljük a fejünket és a mellkasunkat hátra. Közben belégzés!

  • Csípőnket felemeljük, felegyenesedve. Közben kilégzés!

  • Jobb lábat előre húzzuk, bal térd a talajon marad. Felfelé nézünk. Közben belégzés!

  • Bal lábunkat is előre húzzuk, fejünket közelítjük a kiegyenesített térdekhez. Közben kilégzés!

  • Kezeinket felemeljük majd csípőnket előre tolva dőljünk hátra. Közben belégzés!

  • Letesszük kezeinket, visszaállunk a kiinduló helyzetbe. Közben kilégzés!

 

Ez egy kör! A következő kilégzéssel indíthatjuk a következő kört.

A megfelelő hatás elérése érdekében legalább 4 kört csináljunk!

 

 

Köszönettel: Piri Balázs

Fényes-Ég

Elérhetőségek:
Mobil: +36 30 690 5893

Vagy írj nekünk itt:

Social LikeBox & Feed plugin Powered By Weblizar